godnatt min sköna katt

Godmorgon. Godnatt. Hej. Då.
Min valborgs har vart lugn. Peter, Gabban, Biggan, mormor, Tyra och familjen åt grillat med potatisgratäng till middag.
Jag tog Tyra och vagnen och gick till Melissa så hennes familj fick träffa henne.
Melissa följde med hem och vi lekte med Tyra. Sen spelade vi kubb med grannarna, tjejerna förlorade..
Vi var med Nova heöa kkvällen. Gick å köpte godis, byggde ihop en kinder-leksak och spelade skip-bo. Smällare fanns oxå med i bilden. De var bäst då de var mörkt, annars var de bara irriterande ljud.. ^^
Gästerna for för ett tag sen (ramlade in några till under kvällen) och jag å Melissa ska snacka skit och SEN sova. Pigg imorrn alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback