"Jag har ju solkläderna på mig, åsså är de inge sol!!"

Skooooola.

So: 12.30 - 14.00. Fast vi fick sluta tidigare för att det fanns inga lediga datorer och vi skriver endast på datorer pga uppgifterna som är istället för prov. Jag valde att stanna och skriva. Bättre att sitta i klassrummet och undra än hemma, lättare att få svar lixom.
For på xtramatte efter so:n. Matteprov imorrn och jag är smått nervös, matte är inte min starkaste sida precis. Inte alls. Samma sak där, bättre på skolan än hemma.

Idag var de inge sol alls nästan. Det blåste mer än vad de var sol. Och regn kom de lite av oxå. Jag som hade trekvartsbyxor och linne. Klokt nog tog jag en kofta, men sket i jackan, fast de hade behövts, satan som de blåste allstå. Det var inte skoj att orientera i vinden alltså.
Fast det var skönt att få en promenad, har ju inga träningar längre, så jag har helt stannat av. Speciellt oxå nu då jag är förkyld och hostig, då är det ännu svårare att träna.

Ska äta middag och sedan göra matte, och so antagligen. Nästa vecka ska de vara inlämnat och jag har inte ens börjat på uppgift 3, panik. Måste dessutom skriva om/ta bort vissa delar, har två meningar för mycket för det får endast vara 1 sida med 1.5 radavstånd. Vilket gör det svårt att få med allt jag skulle vilja, är inte ensam om att tycka så..

Zacke sov på soffryggstödet. Trött valp eller? Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback