Jojje tycker att jag är en pluggis..

Hela dagen har gått åt att plugga.

Då jag kom hem satte jag mig å skrev på engelskan. Hade inte läst hela uppgiften och skrev bara frågorna å trodde att jag var klar, men icket. En sammanfattning av filmen skulle såklart skrivas. De var bara att sätta igång!

Pappa och jag satte upp min hylla som jag gjort på träslöjden. Fast väggen/hyllan var sne, och den dubbelhäftande tejpen fastnade inte på väggen, så den hänger snett och sådär lagomt tapigt i min lilla toa.

Pluggade fysik oxå. For på Ica med pappa, Jojje hängde med. Han var nyklippt och fin. Fast inte sådär jättenöjd, men det vart bra tycker jag, kort hår till sommaren = jätteskönt varma dagar!
Jag och Jojje var på Ica rätt så länge. Han är som helt galen i alla lukter, och det är ganska jobbigt att virra omkring på det nya Ica, för ingenting är där de ska var och då blir det som att gå in i en ny affär och då är de svårt att hitta grejor = tar tid.

Jojje hjälpte/förhörde mig på fysiken och jag hjälpte honom så smått med biologin. Ganska praktiskt att han har haft de jag ska ha i prov och tvärtom.

Gav Calle hantlar när han fyllde år, men jag använder dom mer än han tror jag ^^
Hade träningsvärk i armarna idag, och magen. Körde ett lätt träningspass innan jag la mig igår.
Idag blir det att bara träna armarna, för jag ska inte duscha ikväll.

Dagar då de är plugg blir de noll bloggning, skolan är viktigare än datorn. Det är först nu jag använder datorn för nöjes skull, innan var de för engelskan.

Blä för långa inlägg, men onödigt med två.


action face^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback