krasch och bang lyckan, ove olyckan.

Hoj.

Rubriken är en mening/låt som några på skolan nynnade på. Är inte alls säker på om det är den rätta texten, men jag har uppfattat den så. Har haft den i huvudet alldeles för länge, är sjukt less på den. Dessutom kan jag bara den meningen.. BLIR GALEN!

Har mest spenderat dagen med Zacke. Har tagit en massa bilder och hunnit vara lagomt töntig på gräsmattan vid mormor. Fick ett par beundrare då jag skulle slänga sopor. Eller inte jag, utan Zacke. Ett par småungar i lågstadiet kom fram och "åååååååh såååååå sööööööt!!!!" ungefär.
En av dom skulle visa hur duktig hon var genom att öppna soptunnan på två olika sätt. En annan skulle lukta vilken av soptunnorna som luktade värst. Ibland undrar jag hur småbarn tänker egentligen..

Har hunnit dra upp till stan en snabbis, äta mjukglass med mostrarna och träffa Jojje.

Imorrn drar jag iväg till lägret så jag är off tills söndag, om jag inte hittar ett nätverk som jag kan surfa på.



Är han söt eller är han söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback