Mamma: "Du har gjort någonting hela dagen!" Stina: "Min dag började klockan två.."

Godnatt.

Jag har skrev ett inlägg hos Jojje kring fem tiden, men nu ser jag att det inte är publicerat, trots att jag trycker på "Spara & publicera"..
? Man kan då inte läsa inlägget..

Iaf. Efter att Ellen och Jojje pluggat lite, så for jag och Ellen till mig och Jojje åt.
Vi pratade lite, det var typ hundra år sedan jag och Ellen varit med varandra, inte bra..
Sen kom Lucas, och ett litet tag efter de Jojje.

Jag och Ellen kom på att vi inte ätit nån middag och var hungriga. Vi åt varma mackor, gott!
Vi fick för oss att spela kubb, och de var roligt!
Vi hann spela "Med andra ord" oxå. Och armbrytning. Lucas fuskade.. :O

Sen for Lucas hem, å resten av oss for på alba och köpte glass. Fast inte jag. Jag är ganska förvånad över mig själv. I vanliga fall är det jag som skriker om glass, men nu är det jag som säger nej tack? Glass(s)uget kommer väl närmare sommaren då det är varmare än tio grader..

Har duschat en lång dusch, riktigt härligt. Ska nu sova, borde ha lagt mig för länge sen..

Här åt jag upp Jojje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback