massage, jatack! Höga höjder, nejtack!

SLDfdsa.

Jag har tränat på engelska glosor idag. Lyssnat på ännu mer musik, njutit av att vara hemma själv, och fått besök.
Lucas kom förbi.

..For till Ellen. Jojje var där. Ellen var vänlig. Jojje var lagomt galen i Angry birds. Jag var ett frågetecken. Allt var som vanligt.

Lalala. Vet inte vad jag ska skriva.


Ellen och  Jojje ville fotografera, jag vart höjdrädd. Träd är läskiga, de är på så höga höjder! ;O
Jojje till mig "Stina du är så kramogó!" Hahaha, det var nåt nytt. Han tryckte ihop mitt ansikte så de vart knöligt, och så att hans haka vart på nåt konstigt sätt jättespetsig. Vi skrattade länge åt bilden..

Tillslut vart det kallt och vi skilldes åt. Jojje fick åka baki mig, han sprang bakom cykeln och puttade på och hoppade sedan på. Det går jättesnabbt och jag är inte riktigt van den farten.. MÅTTLIGA VINDAR!

Godnatt.

Ellen äger bilderna som togs ikväll, återkommer med dem.


Fina flickor. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback