Matteprov, film och popcorn

Hej.

På svenskan såg vi en film. På engelskan såg vi film. Under lunchrasten for jag till mormor och åt lunch. På matten gjorde vi prov.

Slut med skola. För denna vecka.

Jag klarade mig på matteprovet, Janne rättade mitt prov på plats (jag var sist, som vanligt) och ja, de var godkänt iaf. Vet inte vad som var totalt eller vad de var för betyg, men jag vart godkänd, och de är huvudsaken!

Vi fick en engelskauppgift att skriva om filmen (Walk the line) till onsdag nästa vecka, samma dag som de är fysikprov. Great!

Har sett ett avsnitt av House (första i första säsongen). Ska börja se den serien, fast det är mycket svårare att förstå då det inte är svensk text, sjukdomar och "sjukhusord" är svårare än typ "7th Heaven-ord".

Ska till stan snart, typ.

Ikväll blir de plugg å städning,  rolig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback