Mis amigos son fácilmente divertida!

Google översätt till rubrik!

Vaknade klockan elva, syon ringde. Klädde mig, åt och sedan begav jag mig till platsen jag spenderar mest tid, skolan. Hämtade busskortet till imorrn. Ska kolla på ett gymnasium med Sofia, Emma å Frida.

Frasse fick en längre promenad än tänkt, *gott samvete*

Satte igång radion i mitt rum, i köket och i tvrummet *högsta volym*, sjöng falskt och dammsugade huset. Kände att de behövdes, och jag var ju hemma själv så det kändes bra att göra nå nytta.

Sedan kom Kimberley, Oscar å Natacha. Vi gjorde allt å inget. Såg film, fikade, handlade fika, lekte med Frasse (überglad hund) och gjorde nada. Men kul har jag haft, hela dagen. Känner mig riktigt glad!

Tack för att ni gjorde min dag så jävla bra! ♥

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback