no life, no friends

Hola. Me llamo Stina. Ich bin tvölf jare alt. Att stava på tyska är inte så enkelt. Dessutom vet jag bara hur man säger tolv, inte 14. Så om en tysk frågar hur gammal jag är, är jag tolv men egentligen typ.. 16?  Tur man kan språk..

Det har varit riktigt skönt väder idag. Solade  på riktigt. Satte mig med Linnea vid skolväggen i linne och njöt av solen. Och panik tränade in dikten vi skulle kunna utantill på svenskan för att få mvg. Då jag skulle framföra den inför klassen glömde jag bort den, rodnade, börja om och stammde. Det gick skit och ja. Fast Cickie sa att bara våga framföra det inför stor grupp var mvg (typ), så hur det gick spelade inte så stor roll. Tur det!

När vi skulle läsa ville jag ut å läsa. Satte mig mot väggen igen. Med musiken dunkade i öronen, en bok i handen och sol på kroppen var det de härligaste som hänt under hela veckan. Nu är jag röd på kroppen och säkert i ansiktet med. Men snart blir de brunt. Synd att de blåser så mycket idag, annars hade jag nästan trott de blivit sommar, för varmt är det.

Ska försöka göra lite matte, g-kriterierna för fysik och kanske engelska. JAG HAR INGET LIV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback