palt, solbacken och fnitter gör en dag bra.

Jag vaknade nio av att Frasse skällde. Det var Peter och Gabban som kom för att hämta lite saker. Sprang ut i bara pyjamas och morgonfrilla för att pussa på Tyra en sista gång.
När jag gick in igen somna jag om några minuter, men sedan var det att stiga upp. Fast, jag och Melissa låg och snackade tills tio, då steg vi upp. (vi som sagt åt mamma att inte väcka oss före tolv..)
Spelade skip-bo och åt frukost. Spelade de ett tag och sedan ville Melissa helt plötsligt spela Monopol (!!), och jag är alltid med på de! Melissa hade otur och förlorade, hon var söt för hon vart en dålig förlorare, sötis ♥
Vi for till mormor för hon bjöd oss på palt och sedan följde jag och Melissa mamma och moster till Solbacken. Kollade in den nya skoaffären, men hittade inga skor till mig, men däremot ett par foppatofflor till pappa. Blir så arg då han tar mina, han gör de förstora åsså är dom borta då jag ska ha dom. Så nu får han springa i sina egna hur mycket han vill!

Jag och Melissa fick ansiktsmasker av moster. (Tack Biggan!) Så då vi kom hem kletade vi på oss de och under tiden det torkade fixade vi naglarna. Var skönt att få de fixade, behövdes riktigt mycket.
Ska läsa och sedan sova. Blev inte mycket sömn inatt, så de får jag ta igen inatt, förhoppningsvis.
Mammas dator har inte de nyaste bilderna. Min gamla mobil tog riktigt bra bilder, saknar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback