stressdag och ingentingdag

Hej.
Igår var det en stressig dag. Åkte buss till stan, åkte minibuss till Bureå å kollade på vindkraftverken. Åkte till Finnfors. Kollade på nåt museum och klättrade stolpe. Gick ganska mycket, ont i fötterna. Åkte till stan, stressade till bussen hem. Gick på ica å köpte drickyoghurt (middag), skyndade mig till barnträningen. For hem till mig med Natacha. For på vuxenträningen. Hem, duscha, sova. Min dag var ingen vilodag precis..
Idag då. Missade nästan bussen(bra start på dagen..). Lyssnade på ganska så intressanta föreläsningar, två snubbar kom och pratade om elmontörernas jobb och visade driftbilen. Fick sedan lyssna på en snubbe som snackade om elsäkerhet.
Lunchen blev fil. Hade ganska mycket tid över så jag gick in på stadsbiblioteket och läste. Det var riktigt skönt, var så stillsamt och avkopplade, rekommenderas.
Sedan for vi på teknobalder, trodde de skulle vara roligare, men de hade de nog varit om jag hade haft mina kompisar med mig. Fast vissa saker var riktigt coola.
Efter de slutade vi och jag gick på stan. Köpte ett baslinne och några basgrejor på apoteket. Åt middag på subway, och när jag satt och åt som bäst kom Anders Forsberg (saik's tränare) med sin dotter in. Vart en liten chock för jag har aldrig sett han utan sitt lag.
mötte sedan upp Melissa och mamma, vi köpte Elviras doppresent. Hoppas det blir bra, för jag vart jättenöjd med den!
Hämtade min xperia som vart på lagning i tre veckor. Det roliga var att de hittade inga fel, den är bara uppdaterad, great. *AAAAAAAAAAAAHJÄVLASKITFÖRBANNADEHELVETETSJÄVLASKITBOLAGSSKIT*
Inte alls irriterad..

Ellen ville hitta på något ikväll, men huvudvärken som har hängt fast hela dagen har inte släppt än, och jag är slut.
Ska bara ta det lugnt och slappa ikväll.
finaste bilden på Anders forsberg. ^^
mobilbild från valborgskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback