Tack för att du finns.

Ett mils långt inlägg är jobbigt att läsa. Två är bättre.
Idag var vi på studiebesök hos Hedensbyns värmevärk (kraft, nåt). Föreläsningen var.. tråkig. Men rundvisningen var okej. Tur att min höjdskräck har lämnat mig, för annars hade jag kramat en stolpe.
Fick titta hur en ångmaskin fungerade (miniatyr), men jag var så trött (efter föreläsningen) att jag ville bara att de skulle ta slut så jag skulle få gå ut till friska kalla luften. Hur intressant de än var..
Sista timmen fick vi välja vad vi skulle göra, och nästan alla var överens om att pröva gymmet var grejen. Träningsvärk på träningsvärk, älska det. Men det känns bättre nu, för jag älska ha träningsvärk, då vet man att man kämpat på bra.
Min kväll blev genast bättre. Har pratat med en underbar vän under kvällen, och nu ska jag gå å lägga mig å längta till imorrn.
Godnatt.
Ungefär så såg hans ångmaskin ut.
uppe på åttonde våningen.
ute på en läskig höjd. Några fick svindel och vägrade vandra ut på den lilla ytan.
en otroligt massa rör.
utsikt över Skellefteå. Dimma, snö, hagel och mindre vämre gör att jag längtar söderut, eller utanför Nordens gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback