Tur i oturen

Fick sluta tidigare, sjuk lärare!

For hem och skulle öppna dörren så var den låst. Kom då på att bror min hade min nyckel. (slarver som han är har han tappat bort hemnyckeln) Och han skulle sluta typ en timme senare. Så jag for till Lucas. Åkte moppe till Bergsbyn, det var kul. Har aldrig åkt moppe, så det var nå nytt :)

Träffade även på Emma J och Frida i lilla Ursviken.

Fick sitta på trappan ett tag iaf, men de var ju soligt ute..

Har spelat på klarinetten. Försöker lära mig låten som jag ska spela på Elviras dop i helgen. Jag kommer att göra bort mig, spela för fort, sedan för sekigt och byta takt mitt i låten. Göra bort mig totalt. Men jag är inte bäst på att spela klarinett, det är bara kul.

Ikväll ska jag nog bara se på 7th Heaven och uppdatera Bloglovin' sidan. Roligt liv.

Trött Elvira. Så söt!
bild lånad av kusin Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback