Två inlägg borta med eftermiddagsvinden

Hej.

Jag har skrivit två inlägg sen igår, men de går inte att läsa. Förstår inte vad det är för fel! Hoppas att detta publiceras, för annars blir jag förbannad! En blogg är ju till för att LÄSAS!

Det har vart superväder idag! Säkert kring 22°, och ändå hade jag svarta långbyxor.. Luften var riktigt varm, och solens värme gjorde att jag kunde gå i linne hela dagen utan att frysa, helt underbart!

Visade Oscar vägen till matsalen, och det var fish and chips. Alltså fiskpinnar och "potatisklyftor" och om man ville fick man en strut som man skulle he maten i, som man gör i England (eller vart de nu äter de). 
Jag har varit törstig hela dagen, tur att jag var klok nog att ta med mig en vattenflaska till lunchen.

Då jag kom hem drog jag fram solstolen och lade mig för att sola. Fast de började smått blåsa och solen flyttade sig mer och mer och nu är den bakom granen så jag fick avsluta mitt solande och satte mig här.

Ska bara slappa, har noll läxor! (men den lyckan försvinner nog efter veckans gång..)
Älskade lilla kusin vad jag saknar dig

Edit; då jag publicerade detta inlägg kom mina andra två inlägg fram.. Bugg..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback