"Vi möts prick!"

HOLA•

Det är nödvändigt med stor punkt, ja.

Hade småtråkigt i nån timme efter att de hade farit hem.
Träffade Lucas i mitt kök. Han fixade med vår gitarr, bytte strängar.

For ut å träffade Oscar vid rampen, skulle träffa Kimberley och Natacha där med, men eftersom vi cykla så mötte vi dem.
Vi for till en fin brygga mot Rönnskär. Det var fin himmel. Det var inte alls kallt och blåsigt som jag trodde att de skulle vara. Det var fint.
Var inte ute särskilt länge, en timme kanske. Men det var skönt att få komma ut.

Har duschat och ska nu lägga mig. Måste orka upp, ska med samma buss som jag åkte med till praoen, jobbigt tidigt..

godnatt!

En fin kväll.
fina tjejer.

fin vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback