Zacke du söta valp.

Jag fick äran att rasta lillpojken i släkten, nämligen Zacke. Moster Marithas valp, hon hämtade han igår. Var hos mormor hela dagen, fick mysa med lillgubben, en riktig goding!

Fick även mysa med Elvira, hon har blivit så stor, det var ju nyss som hon bara sov, bajsa, åt och om och om igen. Nu hänger hon med i det som händer och ska hela tiden vara med. Älskar småbarn. Älskar att kusin vill vara i hamn så vi får rå om dom!

Vi for på Venezia å åt middag. Sedan tog jag å Anna en promenad med Topsy. Zacke fick oxå följa med, fast han ville mest vara nerbäddad med Elvira tätt intill sig, så sjukt söta! Tror jag fånga de på bild.
Vi gick runt hamn och pratade och njöt av vårvädret, det var riktigt härligt!

Innan jag for från mormor så myste jag med Zacke. Han låg med nosen å magen i vädret och tassarna var så avslappnade. Vaggade honom tills han somnade. Alltså gud vad svårt de var att slita sig därifrån! Kom hem kring kvart över tio kanske. Kär.

suddigt. Elvira och det svartvita är Zacke's huvud, trött vovve.

trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback