här med de två bästa, en bra fredagskväll!

Hejs.

Sitter här med Jojje och Emma i bakgrunden.




Emma har just fått sin ray, och hon har nördat den hela kvällen, men jag förstår hon, är smått avundsjuk fast om hennes mobil hade haft ett tangentbord - fulländad! Fast det har den ju inte, så..


Har sett idol ett tag, men eftersom jag inte följt det nåt (har inte sett ett enda avsnitt, bara smådelar för att nån annan munk velat se de) av serien så är det intressant..


Var å gymma idag med Emma. Det var enklare idag för detta var ju trots allt andra gången vi är där. Har nu träningsvärk i ryggen, inte skoj. (fast ändå asbra att jag har de!!)



Ska nu hitta på nåt med pruttungarna. ♥



här kollade jag mest vad Emma och Jojje gjorde, emma tog kort och jojje ville fastna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback