Midsommar

Idag är det en fin dag. Solen skiner och de är ganska varmt.
Jag åt frukost i solen, två saker på en gång! Min rygg gör fortfarande ont, men hey, vem klagar? 
 
Ska till Emmas stuga med en massa fina människor och fira midsommar. Jag är orolig över att min rygg inte ska palla det, men senaste veckan har de ju gått bra med en massa piller, smorsel och en rehab-grej runt magen/ryggen. Mina shorts blir för stora så jag har dom nästan vid knäna, ganska fult.
 
Jag taggar söndag som satan och känner mig rik som ett troll. 
 
Trevlig midsommar!
 
 
 
 
Tandställningen är borta. Är skitnöjd över resultatet. Nu gäller det bara att komma ihåg natt-tandställningen annars är tre år bortslösade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback