Borta bra men hemma bäst

Denna helg har jag spenderat i en stuga i de norrländska skogarna. Där de fortfarande fanns snö, myggorna har vaknat och solen lyste.

Har haft en riktigt bra helg. Jag har fiskat på land och i en kanot, haft bra sällskap, skrattat (en hel del), utforskat skogarna, fått skavsår, chillat, myst, spelat ett mycket mycket gammalt monopol, blivit påverkad av fjällsluften och sist men inte minst ätit. Åt hur mycket som helst, och såhär mycket mjölk som jag drack i helgen har jag nog inte gjort under hela min livstid. Men de funka.


Johanna (9 år) fick smsa med en av mina kompisar, oj vad hon tyckte att det var kul. Hon var duktig!

Detta borde sägas oftare och inte bara på morsdag, mamma jag älskar dig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback