I Stockholm

Jag, Oscar och Nicke sitter just nu i hotellrummet i Stockholm. 
Resan hit gick bra, fast de var lite stressigt, och framförallt varmt! Flygresan gick bra men resten, de var ett helvete. Tunnelbanan var hemsk, de var liksom runt runt runt upp och ner och bara en massa människor överallt.
 
Men vi kom fram, och vi var vrålhungriga, så efter att ha checkat in på hotellet drog vi på Pizzahut som är på andra sidan gatan hotellet, de var verkligen skitgott. Pizzan var underbar! Synd bara att de skulle stänga precis så vi hann inte äta där så vi tog med oss de upp till rummet. 
 
Jag tog vinterjackan hit som ska klara typ 30- grader, och här är det 8+ grader, kan ju bara säga en sak: idiotiskt. De var så fruktansvärt varmt och när vi kom in i hotellet där det var fullt ös och sjukt varmt.
 
Nu sitter vi i Nickes rum och ser på vår andra film för kvällen. Tror jag ska göra kväll nu så jag orkar stiga upp, frukost klockan nio! Sedan blir det att åka till stället där vi ska vara resten av helgen, 
 
Imorgon kommer mina favvosar hem, längtar. Fast jag är ju inte hemma, men de känns ändå bra. 
 
Har bilder i mobilen så jag ska se om jag kan få upp nån här, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback