Röten kan gå och dö

Hej, var ett tag sen jag skrev här! 
 
Idag vaknade jag halv tio, utvilad. Tänkte att jag skulle vara duktig och stiga upp käka frulle och sen gå ut och gå.. Men råkade ligga kvar i sängen en timme sen vart datorn mer intressant än frulle och hipsvips vart klockan halv ett. 
For ut och gick iaf, blev ca 8km och de är dödsjobbigt i dehär vädret! 
 
När de är fuktigt i luften är de jobbigt att leva, att träna är ju ännu jobbigare, fattar inte att jag ens gör de haha.
 
Snart börjar skolan om, vet inte riktigt om jag längtar eller inte. Längtar efter lite mer vardag, rutiner men inte att åka buss varje dag, stressa till lektioner och plugga till prov, känns ju inte så där supertaggande. 
 
Fattar inte heller att jag börjar tvåan. De är typ som när man fyller år, man känner inte att blir ett år äldre förutom presenterna som är ett tecken på att de är ens födelsedag. 
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen fara till mormor för lite tacoskäk! 
 
Btw, läs det här. Tycker den var sjukt bra skriven och ja, läs.
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/carinabergfeldt/article17224680.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback