Fredag

Idag var det inte lika tugnt som igår, var sjukt trött hela dagen och blev inte bättre av att gymma på de menmen.
 
Skolan var rätt chill fast de känns verkligen inte som att det är fredag, veckan har gått sjukt fort! 
När jag skulle hem från skolan hade jag tänkt åka  med 15.05 bussen, men den kom aldrig så jag stod ute och frös häcken av mig i typ 35 minuter. Mina fingrar mådde inte bra, kände inte av mina lår. Som tur var kom Jojje och frös med mig en stund vilken gjorde det mycket roligare!
 
Kom hem, bytte om och drog på barnträningen och nu ska jag snart och spela nåt spel med några grabbar, vettefan vad jag har sagt ja till men de blir väl kul, förhoppnigsvis! 
 
Imorrn blir det hockey, taggar grymt mycket! Är alltid spännande att möta HV!
Crazy Gävle, grymt rolig resa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback