Ellen på besök! Bilder tagna!

Hejsan alla glada!
Idag fick vi på skolan veta (eller de fick vi veta igår) att vi ska få ha elevens val på schemat. Dom gick igenom vad man kunde ha och vi i nian fick välja mellan svenska, engelska, moderna språk (spanska fraska tyska, de man redan läser) eller fotboll/innebandy. Antingen på basnivå (för att klara G-nivå) eller fördjupning.
Jag valde svenska fördjupning. Hoppas att jag inte ångrar mig, engelskan lät rätt så rolig! ..
Hade mattediagnos, minns inte så mycket. Har glömt allt över sommaren.. Menmen. Kemin var rätt så intressant. Tydligen så har vi samma som A har i fysik. Rätt så .. fel (enligt mig).
Vandrade hem med Ellen. Vi har snackat, fikat, suttit vid fb, sett på Gilmore girls (fattar inte att vi faktiskt kan se på nåt tillsammans!) och snackat framtid. Det är nog det enda jag kommer att göra framöver. Har fortfarande inte fattat att jag faktiskt går nian och vi ska välja gymnasium efter jullovet, inte många månader bort, egentligen. *panikångest*

Nu ska jag vara social med min vän. Synes.

En vanlig dag..
Frasse hamnade på bild. Stackars han, satte dit en tofs i luggen, som han hatar, för att han alls ska se nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback