Att jag och Linus vann över Sofia och Emma.. Ett mirakel!!

Godmorgon. Eller nåt.
Ringde just å väckte Jojje. Tydligen hade han städat sitt rum inatt. Fast han har riktigt twistat runt med dygnet. Han är en nattmänniska..
Ska på Ica med honom å Frasse. Frasse är en riktigt skithund. Igår åt han inte upp maten med stekt korv i, men idag med grädde i, slafs så var allt borta. *jävla skit att vi har skämt bort han så* (hatar bortskämda hundar, och ändå har jag en själv)
Igår hade jag de asnice. Cyklade till Emma i pissvädret och var väldigt blöt då jag kom. Och var. Vinterjackan fungerade som regnjacka, jobbigt.
Spelade med andra ord, jag och Linus var på lag. Och det gick sjukt dåligt. Sofia och Emma varvade oss, och vi hade inte hunnit hälften när de vann.
Men i Kotten (även känt som tecken) vann jag och Linus, och det är ett UNDER! Sofia och Emma har ett tecken som vi inte har listat ut, vi började spela det i 4:an.. Men vi vann! Är lite chockad, men nöjd. Hehe.
Såg även The grudge 3 då Linus hade farit hem. Den var inte lika bra som de två första, men man blev rädd. Stackars Emmas arm.. (a)
Andra delen. Första boken heter Silverhästen. Lene kaaberb(norskt ö)l. Bra serie!
myskläder #1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback