EN BRAAA DAG!

HEJ! :D
Känner mig ruskigt glad!
Har spring i kroppen så jag funderar allvarligt på att fara ut å springa. Brukar aldrig ha "myror i brallan"..
Tog bussen upp till schtaaan med Sofia och Emma, bäst! Linnea joinade oss oxå, men bara ett tag. Bättre de än inget!
Fixade fri surf (TACK MAMMA! ♥), köpte en bandeu (kan inte uttala det, så jag brukar kalla de bandsak) på gina och en mössa på bikbok. Blir bra då det mer eller mindre är höst nu.
Fast de sug rätt så mycket att det varken är sommar eller höst. För varmt för jacka, för kallt med kofta. Jobbigt lixom.

Har just gjort glosor för imorrn och ikväll KANSKE jag ska fara å kolla på Sofia å Emmas träning, fast Emma ska titta på.
Älskar min blick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback