första skoldagen, 9b.

Lördagskvällen var helt azm. Skrattade så jag fick magmuskler och yrade klockan 3 på morgonen. Sofia, Linus, Emma. Ni äg!
Fick blondare hår den kvällen, och nästan lite gult. Blir väl kanske bättre efter nå duschar. (hoppas)
Idag på skolan var jag tvungen at  byta till underskåp. Jävla skit, jag som har jätteont i ryggen. HATAR UNDERSKÅP.
Vårt schema är rätt så bra, fast inte långa lunchraster..
Kände att det var ovant att sitta vid skolbänken, höll på somna då Janne (matteläraren) satt som bäst å snackade om kemin vi ska ha framöver. (okej, kemilärare oxå)
Var intressant att se hur alla förändrats över sommaren. Många har blivit långa, speciellt Adam. Han har tvärvuxit om alla så det är inte klokt!
Har klagat över min rygg hela dagen idag. Har haft huvudvärk och ryggvärk. Riktigt bra dag.
Har varit å käkat glass med Sofia och Emma. Fick inte min jordgubbssås jag längtade efter, för jag ville ha strut. Onödigt att äta glass då lixom..
Min dator är fortfarande på lagning så jag vill inte lägga över bilder på mammas dator så det blir lagomt bildlöst och tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback