Kalender in my heart!

Hej!
På träslöjden ska vi göra svepaskar. Jag ska göra en som har formen av en geishagodis. Vart supersugen på godis då jag letade bilder till ritningen, inte bra inte bra.
Jag som ska minska på godisätandet! Inge godis på veckorna!! Har lovat mig själv det, och än så länge har jag hållit det, tre dagar. Och de har vart tre riktigt plågosamma dagar. Är sockersugen hela tiden, men det ska jag bryta! *suck*

Idag då jag for från skolan for jag till Sibylla å käka med Calle å Jacob som kom med bussen från stan, duktig pojk där! Sedan for jag till mammas jobb, stannade där ett tag, och oj så söta de små var. Mamma skulle stänga och de tog då år innan vi for därifrån (pratmonster).
Har bara pluggat och suttit vid datorn sen jag kom hem. Fick första läxan för i nian. So, religion, judendomen. Usch, so.
Ska se på Gilmore girls senare, och sen sova. Ska börja lägga mig i rätt så bra tid, 9/10. Annars orkar jag inte med skolan! Är så sjukt trött, hela tiden. Helst hade jag velat sova klockan sju, men det går ju inte..
Där får ni oxå en glimt av min fina t-shirt (som inte alls stämmer in på mig, jag (L) fotboll,FALSKT. Stina (L) hockey, SANT) som jag köpte på New Yorker i Göteborg.
Fint ansiktsuttryck! Älskar min kalender, känner att de kommer bli ett mycket enklare liv med den i bilden. ICA 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback