Sjukt morgontrött och min kära lillebror kan inte hålla käften

Godmorgon alla glada!
Hoppas nii är gladare än vad jag är denna dag, för mitt humör är inte på topp!
Vaknade just, eller för 20 minuter sen. Har sovit i tio timmar men det känns verkligen inte..
Calle spelar nå spel me nån kompis å pratar i headsetet, och typ skriker hela tiden blir så suuuur på honom. Hej morgontrött.
Kom hem seeeeent från Emmas place igår. Vi hade jätteroligt och alla var übertrötta då jag och Sofia for. (Jojje for tidigare)
Idag vill jag bara slappa och vara hemma. Tänker inte anstränga mig mycket! Hehe surkärring.
såhär ska jag se ut idag - rosa huvtröjan + tillhörande dresströja. MYSKLÄDER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback