Trött som bara den och jag vill ha min dator tillbaka!

Hejsan Svejsan i lingonskogen!
Idag har de inte varit så superjobbig dag på skolan. Korta raster, men annars är de bra.
Sov hos mormor inatt. La mig typ halv elva och kring två vaknade jag av att en hund låg på mitt ansikte. Det var lilla söta Zacke som hade kommit! Sen fock Santoz syn på mig och det vart många pussar ska ni veta.  Ida och Maritha kom. Men jag var inte så´mycket i medvetandet, typ sov fast jag pratade. Minns inte vad jag snacka om ens..
Försov mig, mormor väckte mig flera gånger sa hon, men jag minns inte en enda.. 7.58 fick jag ett sms av Sofia, tack och lov hade jag ljud på, för annars hade jag försovit mig totalt! Gjorde mig klar på den tidig aldrig vart emd om förut och hann knappt prata med mormor..
Gick miste om den mysiga morgonen med henne..
På gympan fick man välja, fotboll eller jogging. Valde jogging. Ellen och jag powewalkade till 1.7 stugan och sen joggade vi runt 1.7. Eller gick korta stunder, sen jogga igen. Powewalkade till gympan efter det. Är jättestolt över mig själv att ajg orkade utan att få kramp i benen eller andningsproblem (ansträngningsastma) eller nåt sånt. Kanske inte den bästa tiden, men jag tog mig runt. Jävligt stolt faktiskt!
Ska göra läxor ikväll, och sova. Eller slappa. Se gilmore girls kanske. Är jättetrött i huvudet, benen, inte än. Hoppas jag får träningsvärk så jag känner att jag gjort nåt bra.
Vill ha min dator tillbaka NU! Är superless på att dela dator med mamma och pappa. Går ju inte att göra nåt utan att de ska ha den "en stund"..
finfina flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback