Trött Stina + husarbete = suraste surkärringen som gått på två ben

Hej!
Igår som jag väldigt bra förklarade igår var jag trött. Riktigt trött. Låg och såg på film då Calle sa att jag skulle komma ner och hjälpa till med veden, men jag sa "mm, sen" och ja, filmen var så mycket intressantare än veden.
Efter ett tag drog jag på mig mjukis dressen och gick ned. Lådorna såg sjukt tunga ut, och det kändes extremt superjobbigt. Så jag gick ned och satte igång en tvätt istället.
Men jag behövde fråga mamma och pappa hela tiden, har nyss börjat tvätta och det är inte enkelt hur man ska blanda kläder osv, speciellt inte med vår tvättmaskin!!
Jävla skit klump. Säkert 20 år gammal och ja, de är endel extra grejor man behöver för att ens få igång den.. Jag var sur hela dagen igår, Calle fick känna av de, hehe. Så går de då man är lillebror!
For på matfesten, mamma pappa calle marianne janne. Det vart mysigare mot kvällen, kring halv tio tiden. Tycker det är så mysigt att bara titta på allt folk, ha en cola i handen och lyssna på musiken. Det var så varmt igår oxå, pappa sa precis innan vi skulle lägga oss, är de fortfarande 17 grader?! Jaa, de var då inte kallt iaf. Nästa vecka kommer väl störtregn och kyla eller kyla och snö. Nä men det går inte lita på att denna otroliga värme håller sig kvar så mycket längre..
Visst är vi fina, jag och Ellen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback