Viber, bra och billigt. ET, CV.

Hejsan svejsan alla söta gurkor bakom datorskärmarna!
Eftersom Tempo/Handlarn/Hörnan ska stängas och bli spelhall för typ hästar osv, så har de halva priset på allt förutom öl, tobak och tidningar (vilket reklam inlägg detta blev) så for jag Sofia och Emma dit efter skolan och shoppade loss på godsaker! Emma var bank och lånade ut pengar, vi andra var tillfälligt fattiga (inga pengar med oss), gulligt!
På svenskan skulle vi skriva en ett brev/tidningsartikel/dagbok eller nåt om Evert Taube's låt "Jag har sonat, jag är fri..", fick även se på youtube då Cornelis Vreeswijk sjunger den.
Det var svårt att börja skriva, men med musik (banditrock) i öronen och en vässad penna så gick det bra. Valde att vara flickan från kafeét och skriva till honom i fängelset. Tog hela lektionen, men det var kul att skriva faktiskt. Tänk vad man kans sakna sånt, utan att tänka på det..
Kanske de ändå är kul att vi börja skolan igen, kanske jag gillar skolan mer än vad jag säger.

Juste, Jojje har tjatat (i flera månader) om att jag ska skaffa Viber då de kommer till android, och de gjorde de tydligen igår så nu har jag (äntligen, enligt Jojje) skaffat det. Nu kan vi prata gratis i, sålänge de finns Wifi (^^).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback