01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



1. När jag var mindre hatade jag allt som hade med rosa (på kläder) att göra.
2. Min hund heter Frasse är snart 3 år (i januari) och är en mellan-schnauzer p&s.
3. Jag är en riktig tidsoptimist, vilket innebär att jag alltid kommer sent eller 1 minut förutsagd tid.
4. Jag hatar att städa men älskar att ha dammsugat i mitt rum.
5. När jag var liten var jag ett riktigt godis/coca-cola monster, var ett riktigt tjockt barn.
6. Jag älskar att köra/åka skoter och vara i fjällen med min släkt.
7. Att fiska är något jag kan göra i timmar, speciellt med kastspö.
8. Jag spenderar väldigt mycket tid med min släkt, jämfört med andra tonåringar, tror jag.
9. Jag har haft två sibiriska hamstrar, men dom dog av ålder båda två, min första, Zigge, var en riktig latmask men riktig tam men den andra, Burre, var jobbig, bet alla och vi "klickade inte".
10. Jag hatar att jag fyller år i december för mina klasskompisar får t.ex börja övningsköra i februari medans jag får vänta precis ungefär ett år innan dess..
11. Jag är jätteslarvig, t.ex Jag: "VART ÄR MIN MOBIL??!?!?!?" Kompis:"I din hand..."
12. Mina favoritfärger är blå, lila å rosa.
13. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
14. Jag har legat på operationsbordet en gång. (som jag minns)
15. JAg älskar att åka bil långt. I mitt liv har familjen åkt på många bilresor och nyligen var jag till Göteborg/Småland, fast då åkte jag ju tåg, själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback