Idag är det min dag, en bra dag!

Hej!
Vaknade 7.09, och jag brukar vakna 6.50. Fatta paniken jag fick, att mamma och pappa inte hade väckt mig innan och allt. Men jag väntade en stund till för jag hörde dom viska i trappen. Calle kom upp utan att ligga å dra i sig i flera år och tillslut kom de insjungandes med ljus, paket och fika.

Jag har sen innan fått saker som har varit ganska så dyra så mina presenter idag var inte så mycket. Fick AIK-vantar, en rund sak man kan sätta foton i, eyeliner, kortläsare och pengar. TACK!

Då jag kom hem funderade jag på om jag skulle plugga, men nej. Hoppade i duschen (inte skoj att ha hk, eller jo, men man luktar os och de luktar ju inte särskilt gott..) och sen har jag spelat gh å chillat. Fick gratis sms idag, äntligen kan jag säga! Har kännt mig helt osocial och haft tråkigt i en hel vecka, äntligen!

Klippte mig igår, inte nå mycke, men de var skönt att få bort de nötta och få lite kortare kalufs!

Före & efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback