Äntligen match!


HOCKEYN ÄR IGÅNG!


Okej nu när det är sagt.

For till stan efter att jag kommit hem från skolan. Mamma, Kenaan och Calle oxå. Fixade säsongskort till hockeyn, fick cykelbyxor av mamma (TACK!♥), och åt på Max. Usch, nu ska jag inte äta nå mer hamburgare på ett bra taag, känner inte taggen längre..

Imorrn är de muntligt på engelskan, ett typ prov, eller del av. Prov i so med bok till hjälp. Huh, orkar inte.

Längtar tills träningen! Funderar på att fara ut å springa, om jag känner att jag orkar. Kanske jag mår sämre imorrn och förkylningen bara luras?

Ska kanske fara å bada med Natacha efter träningen, vill simmasimmasimma! AAH. Äntligen igång med träningen igen! Blir astaggad bara att tänka på det! Fick en liten kick nu, vill ut å springa! Men, det är way to dark for that.

godnatt.

(saik - fbk, 2 - 3 efter straffar)


än ser det inte ut så i mitt rum, men vänta bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback