det blåser ute och jag vill ha varma stickade mysiga tröjor att ha på mig

¡HOLA! 

Min dag har inte varit särskilt speciell. Precis som alla andra dagar.
Mitt skrivbord vibrerar. Hehe, Calle tycker jag spelar för hög volym, för han hörde nere i källaren då jag lyssnade på musik hehe. ÄLSKAR VOLYM! BAS! :D :D

Jag ska göra läxor nu. Engelska/spanska glosor. Läsa lite ur min nylånade engelska bok. Inte den jag lånade av skolan, en annan. Sen, om jag orkar ska jag läsa ur min vanliga bok, den är bra. Vill helst bara läsa den..

Är fortfarande ofrisk. Men mår mycket bättre idag, undrar varför.. jag gjorde ju noll igår, och idag jättemycket jämfört med igår.. Så de borde vara tvärtom, men jag är glad om jag blir frisk i veckan, så jag får börja träna. Vill fara å simma, men det är totalt uteslutet nu när jag är förkyld! *svordomar*

tjej96 taggad på att bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback