Det jobbiga med att bada och basta i september är att man med största möjlighet blir förkyld..

Igår/inatt var de jättekul!
Vi vart fem stycken, i vårt fyramannatält. Trångt, men som tur är är vi inte rädda för att trängas, och jag tror att man blir bättre kompisar om man kan sova/vara med varandra i trånga utrymmen. Eller nå sånt.
Jag var på inte så bra humör, lätt irriterad och Linus tog tillfället i akt, kittelkrig. Vart luftkittlig, det var längsen jag var de! Hehe. Vadå trött?
Badade nedanför mig, och och bastade. Tältet smällde vi upp under tvättlinorna. Där lutade det, men vi överlevde!
Har skrattat oerhört mycket, skrikit oxå för den delen. (kittelkriget)
Åt kvällsfika och Jojje duschade längre än mig! Han sa att han duschade snabbt, men jag duschar ju läääänge...
Somnade kring halv tre, vaknade kring halv fem och var jätte toanödig. Sen vakna jag igen halv nio och hade ont i halsen, huvudvärk, svettig och äcklig och toanödig igen. Jag la mig i soffan en stund, men höll på somna.. Nu, efter frukost, städning, hejdåkramar och chips senare känner jag mig riktigt trött, förkyld och osocial.
Ska lägga mig och se på film, eller nåt. Inte nåt anströngande iaf, för jag blev anfådd av att gå nerför trappan, och då orkar jag inte göra mýcket om astman + förkylningen har tänkt behandla mig så.
trötter där lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback