HOCKEY!

Vaknade 11 idag.

Jag ställde alarmet på 11 i mobilen, och stängde sedan av mobilen. Den ringde inte morgonen.. Mamma har sagt enda sen jag fick den, att jag ska stänga av mobilen då jag går och lägger mig, men då ringer ju inte alarmet har jag sagt till henne. Hon ba, jooo, nog gör den det! Men nejdu mamma, så var inte fallet.

Om ett tag ska jag ta bussen in till stan, ska vara med i premiärmaschen till ladan, sedan match! SAIK - Timrå.

Ska bli kul, har längtat som bara den tills hockeyn börjar om. Stackars Ellen, nu får hon lida med mitt hockeysnack resten av säsongen. Hehe.

Åh, jag vill ha nutella! Men min plånbok säger annat.. Den ekar då jag öppnar den, så rik är jag..

Ellen, du borde börja se hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback