Jag känner hur det börjar närma sig, allt mer.

HEJ!
Idag har de vart som alla andra skolkvällar. Lite Gilmore girls, lite plugg, mycket musik, lite sms.

Har gjort lite av varje, läxa alltså. Känner mig ganska duktig, har hunnit ganska så bra med läxor idag.

Hunnit gå igenom so:n (prov på fredag), översätta ord från boken, läst 20 sidor (tog evigheter..) och ja, de var nog allt. När jag tänker efter var de inte alls mycket, men gud vad lång tid det tog.. Jaja, de är gjort iaf!

Har hunnit sätta igång en tvättmaskin oxå. Ska gå och hänga upp det nu, sen göra mig klar och sedan sova. Måste sooova mera. Fast jag kommer ändå inte somna förrän elva, så de sprolla ju.. Men, jag ska försöka.

Vaknade sex imorse, tror jag hade feber.. Hoppade över gympan, min förkylning blir inte bättre av att spela brännboll i regn. Vill bli frisk NU NU NU NU NU! Står inte ut med att hosta så fort jag anstränger mig, vill röra på mig, ut och springa! Gymma! Fan oxå, vill trääääna. Jujutsun börjar ju i veckan oxå, känner mig instängd. Vill röra mig, bli FRISK! gosh vad irriterande det är.

Har ju inget att göra förutom plugga och smågöra saker på kvällarna, tänk att ta på sig löparskorna och fara ut å springa, bättre än att sitta inne å småtugga chips från helgen..

Lördag - HOCKEY!!! Hemmamatch mot Timrå, ååh vad jag längtar! På torsdag är de första matchen, men borta mot Färjestad. Älska hockey! ♥

Några usla bilder på min skellefteå ring. Verkligen usla, snabb tog dom bara. Ljuset sög, och sen tog batteriet slut i kameran och då gav jag upp.
en bild på Tyra fick slinka in, söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback