Jag lever!

Hej!
Jag har inte orkat uppdatera här nåt i veckan. Skolan tar tid, har haft prov och läxor, träningar och så vidare.

Igår var jag på stan med Sofia och Linnea. Hittade en tröja, den är jättesnygg! Dock så befinner den sig hos Sofia, men till veckan har jag den hemma hoc mig. ;)

Var och gymmade med Emmap igår. När vi stod mitt bland alla maskiner tänkte jag, vad gör vi här? Vi visste ingenting om nån maskin, och det var ganska jobbigt för då vet man ju inte vad man ska göra. Men, efter ettt tag blev de lättare och vi var där kanske en och en halv timme. Idag har jag träningsvärk och längtar tills nästa vecka, då jag hoppas vi ska dit igen.

Idag vill jag bowla, bada, gymma gratis. För de får man på Örjanshallen, de öppnar upp efter parasiten och firar med gratisaktiviteter!

Måste bara hitta nån att fara med, bowlingen lät riktigt lockande! Synd bara att Sofia och Emma befinner sig på träningsläger..

Jag ska hitta nåt att äta och kanske städa, göra läxor eller nåt.

Ikväll är de ju match! Borta dock, men jag längtar iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback