Lite lustigt, att jag som planerat att hinna göra så mycket, inte ens hann ta en powernap..

Hej!
Skrev ett inlägg och helt plötsligt befann jag mig på google och inlägget var borta..
Iaf så är Maritha, mormor å Biggan här. Även lilla Zacke!
Vi har ätit en jättegod middag, kött i ugn och pressad potatis med hemmagjord sås. Sjukt gott!
Ikväll (snart) kommer Sofia, Jojje, Emma å typ Linus hit! Vi ska tälta, bada å basta.
Jag är jättemätt, trött och orkar inte ta fram allt som behövs ikväll, vill ba lägga mig å sova..
MEN.
Ska ta tag i allt, t.ex ta fram tältet, sovsäcken kudden osv.. Kul att sätta upp tältet på den blöta marken, kommer inte bli tort precis.. MEN SAK SAMMA.
Hatar spotify för att de gjorde om och man bara kan lyssna på en låt fem gånger per konto. HATA. Därför älskar jag youtube istället.
HAR FÅTT TILLBAKA MIN DATOR!!! Den är tbx efter lagning. Synd att jag inte fick en ny, hade ju varit de bästa. men jag har nu återigen en egen dator som jag slipper dela med hela (ja calle är på mammas dator trots att han har sin felfria dator i sitt rum) familjen. ÄLSKA LIVET LIXOM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback