med färg på naglarna känner jag mig fräschare

Hej!
inatt sov jag 11 timmar. Var helt utmattad då klockan var sex, men inte kan man lägga sig då, då vaknar jag ju kring tolv och är jättepigg..
Idag ahr det inte hänt mycket. Jag är jättehes idag, men då har jag ju inte pratat så mycket heller.. Två korta samtal men annars har jag sparat rösten.
Jag har sett ganska många avsnitt av Gilmore girls. Att gå nedför trappan för att göra lunch, var som att springa i en timme. Hjärtat slog hårt, snabbare andning och huvudvärk. Har hosta i halsen hela tiden, men att hosta gör att jag får ont i halsen och jag vill bespara mig den smärtan, som knivar i halsen.
Har gjort lite läxor oxå. Men den engelska boken jag måste läsa, suger verkligen. Ska hitta en bättre, en som passar mig.
Känner mig ofräsch, måste duscha men ska göra det innan jag lägger mig så jag kan få sova efter det.
en bild på mitt face får ni inte, inte denna sjuka kväll. Och jag orkar inte anstänga mig för bättre bild, denna var den första och den fulaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback