Mitt liv är räddat! Jag har har hittat..

..en engelsk (bra) bok att läsa!

Dock är det en jag redan läst på svenska, men deet gör noll, för nu har jag faktiskt nåt att läsa. Dom två tidigare böcker jag börjat på (på engelska såklart) så har jag slutat tänka på vad jag läst och tankarna vandat iväg. Inte så bra om man ska prata inför många sen, om den.

Idag efter skolan for jag till mormor å vattnade blommorna. Gusch vad hon har enormt mycket blommor! Fyllde på kannan säkert sex gånger, och det är ju inte precis den minsta kannan.. Skulle aldrig orka med att vattna och ta hand om dom.. mitt land ute på gården tar jag ju knappt hand om, och då behövs de ju bara vattnas..

Då mamma kom hem så kom hon aldrig in, så jag gick ut och kollade. Där stod hon och pratade med grannen, och min söta granne. Hon är så sjukt söt! Hilma, 3 och ett halvt år (jag frågade henne). Hon hängde på sin pappa och ville gunga i vår gungställning. "Gå dit så kommer jag snart". jag gick dit efter ett tag och gav hon fart, efter typ tio sekunder var hon less och sprang iväg och gjorde annat. ´Jag ba, jahapp.

Ska göra läxor. Eller ja, engelska och so. Inte så hemskt jobbigt. Sen ska jag kanske spela sims, vart sugen på att spela de då jag installerade de på min dator igår. Om jag orkar alltså.. Skulle helst av allt bara vilja lägga mig och sova, men de går ju inte, klockan är ju halv sju..

serien är jättebra, ska läsa sista och fjärde boken sen, Phoenix bok. då blir det nog på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback