nu är ännu ett prov avklarat, och jag har fortfarande plugg att göra!!

HEJ!

Igår var jag inte på någon träning alls. Stannade hemma och pluggade istället, språkhistoria.

Dessutom hade jag trott att förkylningnen lämnat mig, men icket. Den kom igen och nu är jag förkyld, IGEN! Då jag blir sjuk är jag det i omgångar, men aldrig riktigt fullt frisk mellan. Hostan stannar, förkylningen kommer och går.


Det gick bra på svenskaprovet men jag trodde det skulle vara svårare, men det var det inte, tack gode gud för det! Hoppas på mvg, hoppet ska man aldrig släppa. ;)


Nu ska jag göra spanskaglosor, läsa i engelska boken och skriva mer om den. Muntligt imorrn på engelskan, blää.


Ikväll kommer farfar hit för att käka middag. Det var längesen!

Har på mig min slutspelstshirt idag. 
ignorera fakesmilet, tänk å tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback