Oj, detta är verkligen vad man kallar trött. Slockna 45 minuter, bli väckt två gånger och trots det somna om, och jag brukar ALDRIG kunna somna om!

Jag är helt slutkörd idag.
Hann skriva klart so provet, trots tidsbristen.

Sprang 1.7 km idag på gympan. Fick personbästa i tid, men tidigare år har jag alltid satsat på att komma runt under 18 minuter (högsta tiden, annars får man göra om de). Men inte detta år! 12.52. Inget att skryta med, men. Fast jag har sprungit snabbare då jag sprungit själv, ingen press, ingen som kan springa om, bara jag och skogen.

Då jag kom hem, oj vad jag var hungrig! Åt två mackor och en banan + the. Sen såg jag Gilmore Girls, (men jag är typ deprimerad, för jag är inne på näst sista avsnittet. Sjukt deprimerande! *suck*) åt middag (ännu mer mat), och efter de slockna jag i sängen. Så underbart skönt det var att lägga sig under täcket och somna!

Pluggade lite svenska oxå, men inte mycket, kände mig alldeles för trött för att orka ta in nåt, och klockan var då kring sex.

For på träningen, trots allt. Men det var en rolig träning, ångrar inte att jag for! Fast det var ganska jobbigt, mest fys, i slutet skulle vi slå på mitsarna i två minuter, ah de var jobbigt i armarna ska jag tala om för er!

Har ont i halsen, alltså det känns som knivar då jag hostar. Och då tänker jag alltid på reklamen som gick förut, då man åt åt man taggtråd för de gjorde så ont i halsen. Minns inte ens vad produkten heter, men en sån tablett skulle inte skada nu!

Peace out lovers.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback