SKELLEFTEÅ RING

Hej.
Skolan idag var ganska okej.
När den var slut for jag hem till Sofia. Vi fikade och mötte sedan Emma och vi fortsatte till busshållsplatsen. Vi gick in i ett flertal (över sju) klädaffärer för att hitta Emma's praoplats. Eller hitta och hitta.. Man skulle vara gymnasieelev eller så var de fullt på alla ställen. Men tillslut!
Då vi sprang till bussen höll vi på bli överkörda av en bil och Emma sprang rakt i en vattenpöl = blöta skor.
Annars idag har jag sett på Gilmore Girls, fast jag borde ha gjort läxor.
nu ska jag till Emma, men måste springa ned i frysen, har en cola där. frusen cola, gott...
Hämtade min Skellefteå ring som jag beställde (fel storlek) strax efter min konfrimation. NU kom den. Snabb leverans.se!!
jag kan inte hitta en bild på google, poch har inte tid att ta en bild, men jag gör det senare.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback