Första nationella avklarad!

Hello my friends.


Imorse vaknade jag extra tidigt så jag skulle orka upp lite tidigAre än vanligt, så jag skulle kunna komma iväg åtta så jag kommer i tid till skolan. För klockan 8.20 skulle läsförståelse i svenska nationella börja. JAG KOM I TID!!!!
Provet var svårare än vad jag hade trott. Fick läsa igenom förra årets "tema", och kolla igenom svarshäftet. Det var mycket enklare än årets, det sa t.o.m Cickie (vår lärare). Fick kramp i nacken och ont i huvudet där jag satt, och det gjorde att allt tog lite längre tid. Men jag hoppas att jag fick ett bra betyg, vill ju behålla mitt nuvarande.

Imorrn är det biologiprov, hoppas jag inte sänker mitt nuvarande betyg om jag får vg imorrn.. Är så trött att jag vill bara lägga mig och sova bort huvudvärken och febern, typ en powernap, 20 min.Men jag måste ju plugga!! Gaah. Funderar på att baka, men jag hinner inte göra allt, problemas, problemas..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback