torsdag - fortfarande tungt att stiga upp

Godmorgon!
Igår var det ju onsdag, och på onsdagar om jag bestämmer mig för att fara på barnträningen så har jag fullt upp. För jag slutar kring halv fyra, hem > äta > packa & fara > barnträning > kopparstark eller gå hem > 2 h senare > vuxenträning > koma hem kring tio > fika > sova.  Så igår hade jag ALDRIG nåt att inte göra kan man ju säga.
Jag har träningsvärk, igår började den vanliga träningen och nu känns det verkligen att träningen har varit stillastående under julen!
Imorse snoozade jag fyra gånger, och jag brukar ALDRIG snooza. Fattar ni då hur trött jag var? Var tvungen att tänka läslampan, slänga av mig täcket och stirra i taket för att vakna till.. Illa.
Snart ska jag vandra till skolan, och idag ska vi ha bokprat på svenskan.. Tur att jag har läst ut boken, annars hade de ju gått lite sämre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback