träningsvärken här alltså!

Träningen idag gick bra. Faaast, de var inte direkt så jobbigt fysiskt, och ja, något trött var man ju..

Men ändå känner jag hur jag har träningsvärk nu, nån timme efter de är slut, inte okej alltså.. Man har typ tappat alla muskler som man kämpat för under hösten, åsså ba försvinner dom under nån träninsgslös vecka.. I ryggen alltså! Huh.. Men de kan faktiskt oxå bero på att jag suttit med rak rygg då jag läste idag, för att jag vill ha bra hållning och mer ryggmuskler!


Ska gå och sova nu, kommer inte orka upp imorrn. De var riktigt tungt ba idag, och då vaknade jag ÅTTA! gaah, bara liite ångest jag har..


Frasse sitter nedanför mig och tigger köttbullar, han är helt såld på dem!

Påtal om ingenting, jag luktar jättegott! Fick en tvål som luktar typ vanilj av Sofia, Emma och Linnea då jag fyllde år, och den luktar gudomligt, älskar den! ♥

Godnatt!
höhö hittade den på fb, klockren!

Kommentarer
emmas place säger:

svar: jag ser vilken tid? fattar inte hur du inte kan se då?

2012-01-10 | 07:39:30
Bloggadress: http://emaap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback