Klassresa

Idag, bara om lite mer än en timme, åker 9b på klassresa. Vi kom inte särskilt långt, och vi har vart oense om vart vi ska men nu är vi snart påväg, till Svansele.
De blir säkert inte mycket sömn, men jag hoppas vi ska ha kul..
Onsdag nästa vecka är lyckans dag, då ska jag nämligen ta bort rälsen! Jag har haft den i 3 år och typ två månader så nu är jag less den! De blev perfekt tajming med tanke på att skolavslutningen är två dagar efter!
Dock så ska jag ha nattandställning varje natt i ett år och sen ha den mer sällan.
Jag längtar nog mer till onsdag än fredag, för då får jag aldrig mer gå in på Örjansskolan igen.
förra sommaren! Vill till Tyra igen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback