Sommarlov

Hej!
Nu har jag sommarlov. Nian är över och jag sitter här vid datorn en måndag då de är jättefint väder ute.

Igår var jag och träna hos Nicke (min tränare). Har haft krångligt med ryggen ett tag och igår "frigjorde" han låsningar i ryggen, så nu är jag öm men har fortfarande ont.

Förkyld är jag också. Ont i halsen, snuvig och trött som bara den.

På söndag lämnar jag Skellefteå vidare mot varmare trakter. Jag längtar!

Igår förlorade jag stort, både i mario kart och i kubb men jag hade då kul iaf!

I lördags fotograferade Angelica mig, de vart jättefina bilder och jag kan äntligen byta profilbild på Facebook. ;)

Nu ska jag göra mig klar och sen käka frukost och ta med Frasse på en promenad, ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback